L'Eixida com a marca s'estructura a partir d'un llenguatge visual composat per múltiples elements que es comuniquen entre ells.
El concepte propi d'eixida en la seva ascepció de sortida és el fil conductor de tot el seu univers, entenent sortida com a metàfora d'alternativa.
L'isotip té com a inspiració principal el disseny d'una rajola d'una casa de cos sabadellenca. A partir d'aquest element i de la combinació de totes les metàfores visuals esdevé un espai que pretén ser tridimensional i que dona sortida a l'exterior.
La tipografia està present tant en el logotip com en tota la comunicació escrita.
La DINPro reforça dues característiques importants de la marca:
| Light
| Regular
| Medium
| Bold
| Black
De L'Eixida neixen 3 eixos que articulen tota la identitat visual.
S'aposta per la filosofia DIY (Do It Yourself) mitjançant un sistema de caixes que permet al client tenir plena autonomia per crear noves composicions.
L'Eixida surt al carrer, l'escenari de la vida on passen les coses, on les persones ens trobem, on
generem vincles.
L'Eixida al carrer és una invitació a participar i reflexionar entorn als valors de l'Economia Social i Solidària.
L'Eixida al carrer és una invitació a participar i reflexionar entorn als valors de l'Economia Social i Solidària.